You are currently viewing Pulpodex Kök Kanal Malzemesi
www.adentalls.com

Pulpodex Kök Kanal Malzemesi

Ürün TanımıPulpodex, aşağıdakileri tedavi etmek için kullanılan bir diş malzemesidir: – Biçimlenmemiş kökleri olan hayati enfeksiyonlu geçici ve kalıcı dişlerin minberi; – pulpotomi ile geçici ve kalıcı molarların minber (hayati amputasyon); -Tamamen karıştırılmış ve 2-3 saat boyunca kuvvetli bakteri öldürücü etki nedeniyle diiodine thymol.pulpitis sayesinde kalıcı yanıltıcı olarak yerleştirilmiş kalıcı dişlerin kron eğimi ile hayati amputasyonundan sonra, tam endodontik için erişilmesi zor kavisli kanallara sahip dişler tedavisi. hayati olarak enfekte olmayan geçici ve kalıcı dişlerde pulpitis şeklinde kökleri yoktur. pulpotomi yöntemi ile geçici ve kalıcı molarlarda pulpitis.

You May Like It. http://www.darsehidayah.com/

Vital pulpa amputasyonundan sonra pulpitis, tatsız tilt ile kalıcı maltolu dişlerde ve tam endodontik tedavi için zor erişilebilen kavisli dişlerde. Kolayca karışır ve 2-3 saat boyunca kuvvetli bakteri öldürücü etki sırasında diiodin timolü sayesinde esnek kalır. Endodontik tedavi yapılmadan önce, diş pulpasının ve çevresindeki periapikal dokuların doğru teşhisi gerekir. Kolayca karıştırılır ve diiodin timolü sayesinde 2-3 saat süren güçlü bakterisidal etki sırasında esnek kalır. Bu, endodontistin diş ve çevre dokuların korunmasına ve uzun ömürlü olmasına izin vererek en uygun tedavi seçeneğini seçmesini sağlar. Geri dönüşümsüz olarak iltihaplı bir iltihaplı hamur (geri dönüşümsüz pulpitis) için tedavi seçenekleri, dişin çıkarılmasını veya hamurun çıkarılmasını içerir. Kolayca karışır ve 2-3 saat boyunca diyodin timol sayesinde güçlü bakteri yok edici etki sırasında esnek kalır. : www.instrumentstore.online